2013年9月9日

秋意微微的早上

Mui Mui : < 07/09/2013 >  一個舒服清爽嘅晨早, 梗係要出去享受吓啦~~!!



    BeBe : 真係舒服喇 



  Mui Mui : 企上水池邊仲涼浸浸添噃


 BeBe : 好爽, 一啲都唔笠


  Mui Mui : 任何天氣都要不忘飲水咖


  Mui Mui :  8點鐘,太陽伯伯準時開工


  BeBe : 搵個地方避吓先


  Mui Mui : 開始曬同熱喇...返屋企Lu 




Mui Mui : 秋意微微伴住我地行晨運, 確實醒目又精神 



27 則留言:

  1. 開始秋涼,毛球們又可以輕鬆行街街-..^

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛媽好掛住你呀...
      哩排朝早返工已有秋意,所以帶毛球出街大家到舒服好多

      刪除
  2. Muibe媽,咁請問,用yahoo搬家成唔成功呀,你現存的舊blog係yahoo搬定你自己copy架
    我都未備分同搬乍

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛媽我冇用yahoo搬家, 佢連我嘅備份都唔見咗,我唔會至意yahoo, 依家哩個blog 舊pose 係自己逐篇copy 過黎,但係發覺原來係冇用咖,當yahoo blog 全部接埋,啲相都會消失埋,所以copy咗2013年已經停咗喇...
      家下最重要係back up 舊pose , 我已經自己做晒bcak up ..遲啲我亦會將哩個blog 舊嘅全刪除, 實行重新出發
      毛毛媽你識唔識唔識自己back up ??

      刪除
    2. 我搵左我個仔的同學仔幫手,佢電腦都好叻,應該呢個星期做,不過都未知佢掂唔掂,唔掂先請教你。

      刪除
    3. 啱喇,家吓真係要啲後生嘅幫手,佢地真係叻啲咖
      毛毛媽如果真係有問題,唔好客氣,大家交流吓,我都係朋友教我咋

      刪除
  3. 而家開始入秋, 天氣真係好好呀, 唔使再酷熱天氣警告了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦..起馬乾爽好多,毛球們都玩得開心啲

      刪除
  4. 晨運美少女 , 吸完咁清新嘅空氣 , 靚咗好多呢~!! 講得啱.....無論咩嘢天氣都唔好忘記飲水水 , 我呀媽同我黃昏出街都一樣帶備凍水比我噴身同飲呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. BeBe:晨運美少女<<<<<<<碌碌哥哥你好風趣呀

      刪除
    2. Mui Mui : 教練,教練,阿媽又係好似ee 咁講,任何天氣,我地都要保持多飲水

      刪除
    3. 係呀......唔好以為開始秋涼就無防範呢~!!

      刪除
    4. BeBe : 碌碌哥哥講得啱,希望我地啲朋友仔都要留意囉~

      刪除
  5. 雖然立咗秋但天氣都好熱,晨運最好。

    回覆刪除
    回覆
    1. Mui Mui : 係呀 ee,一到8點就開始熱同曬喇,好在我地6點幾行又爽仲好涼哩 ^_^

      刪除
  6. 宜家一早一晚真係涼爽咗好多~ 不過尋日太好太陽嘅關係... 我哋都係去咗游水水 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係得清早同晚上比較涼,,日間都係好曬好熱,游水都係一個非常好有適合嘅活動....

      刪除
  7. 咁早出去行真係爽, 不過黃昏行仲爽 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 晨早出去真係好爽好舒服,,黃昏..太多蚊..肥mui 好野蚊 ^^

      刪除
  8. 回覆
    1. 一清早,好清爽,行得好舒服,兩姐妹行步路都醒啲 ^_6

      刪除
  9. 回覆
    1. MuiMui & Bebe : Grace 你好叻叻呀^_^ 好開心見番你呀 ^0^

      刪除
    2. 我都好開心見番妳呀! 昨日嚇死我 yahoo blog 無得留言, 我幾驚揾唔返 MuiMui& Bebe, 就以後無得睇 2 個可愛小妹妹 ^_^

      刪除
    3. MuiBe媽: 哩個yahoo就衰格啦,我一做備份就lock哂我個blog,仲遺失埋我啲備份.....好多謝你咁錫我兩個女呀..Grace

      刪除
  10. 回覆
    1. 5B 媽,終於相認番喇..我都未識用呀,哩個Blog 所有擺位,設計,都係muibe 爸整咖,我學識寫已經好叻咖喇..哈哈

      刪除